piątek, 19 kwietnia 2013

WAŻNE.

   Nie ukrywam, że jestem bardzo rozczarowana. Mam na chwilę obecną 197 wejść na bloga, 13 komentarzy, z których jeden jest mój, a większość to spamy. Jest również tylko jedna obserwatorka (za którą bardzo dziękuję!) no ale niestety to trochę mało, by mnie zmotywować do pisania. Nie chcę was szantażować i stosować zasady 'dajcie mi 10 komentów, a ja dam wam rozdział' bo to nie o to chodzi. Ale ja naprawdę nie chcę pisać sama dla siebie (i jednej obserwatorki). Przykro mi. Po prostu mi przykro. Rozumiem, że niektórzy wchodzą tu, żeby się reklamować. Okej. Szanuję to, ale moglibyście chociaż przeczytać moje wypociny i skomentować co nieco. Ja tak robię. Może historia Zayna i Aberdeen powinna się zakończyć, zanim się zaczęła. Trudno. Na razie zobaczę jak rozwinie się ta sytuacja. Raz jeszcze mówię, że mi przykro. Dodam może jeszcze jeden/dwa rozdziały i usunę bloga.

2 komentarze:

  1. Nie rób tego! Ja czasem miałam z 5 rozdziałów na blogu, wejścia tylko moje i 1 czy 2 komentarze! Musisz być cierpliwa ;D + proponuję zmienić czcionkę, żeby łatwiej się czytało ;D ++ usuń, proszę, weryfikację obrazkową w komentarzach, bo przez to też się ludziom komentować nie chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam, nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego ustawionego ;o dziękuje za słowa otuchy ;*

    OdpowiedzUsuń